piątek, 18 lutego 2011

Fotografia


Fotografia towarzyszy mi wiele lat. Początkowo było to zwykłe hobby, bieganie z Zenithem i cykanie wszystkiego co się da ale z czasem stała się czym więcej, stała się częścią mnie. Aby w pełni oddać się swojej pasji i rozwijać umiejętności wstąpiłem do grona uczniów Zespołu Szkół Fototechnicznych w Warszawie a stało się tak za sprawą Konkursu Fotograficznego "Warszawa 60 lat po... (Powstaniu Warszawskim)". Jako laureat nagrody głównej zostałem przyjęty do tej szkoły. Tam z pełnym zaangażowaniem rozwijałem swoje zdolności artystyczne.
Moim żywiołem stała się fotografia sportu motorowego o czym przekonasz się oglądając moją galerie. Ponad to zdjęcia natury, imprez firmowych, okolicznościowych, sesje portretowe pozwalają mi nieustannie zgłębiać sekrety fotografii.
Dodatkowo zajmuje się grafiką komputerową, galeria będzie dość uboga bo jestem dopiero na początku drogi, ale będzie uzupełniana na bieżąco z każdym nowym projektem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz